RELATIEMANAGEMENT IN DE BOUW
De klant is koning. Maar werken in een gelijkwaardige relatie is altijd het best. Ook in de klantrelatie. Hoe je een goede relatie creëert en behoudt? Dat leer je in deze tweedaagse training.
RELATIEMANAGEMENT IN DE BOUW
N.T.B.
Beschikbare plekken: 8/12
Lijnden
€1.250,-
Certificaat
Voor wie is deze training?
Deze training is speciaal ontwikkeld voor professionals in de bouw. Goede communicatie is voor iedereen van belang. Daarom maakt je niveau voor deze training niet uit. De training is geschikt voor zowel leidinggevenden, projectmanagers, uitvoerders en alle andere rollen binnen de organisatie. Doordat de deelnemers uit dezelfde werkomgeving komen, is er veel ruimte om ook van elkaar te leren.
Wat ga je leren?
Je krijgt inzicht in verschillende belangen en de complexiteit van goed relatiemanagement. Ook leer je hoe je op eigen wijze klantgericht werkt en langdurige relaties managet.
De tweedaagse: 
relatiemanagement in de bouw
Dag 1
Je gaat aan de slag met een klantgerichte houding en focust daarbij op je eigen klanten. We kijken naar de klantbehoeften, brengen deze in kaart en onderzoeken wat klantgericht werken voor hen betekent.
Je leert
• Je eigen externe en interne klanten.
• Je eigen visie op klantgerichtheid.
• Klantgericht handelen.
• Het belang van klantgericht werken.
• Hoe je de klantbehoefte goed uitvraagt.
Dag 2
Je brengt je stakeholders in kaart en leert skills om effectief te communiceren in langdurige (klant)relaties. Je kan inspelen op behoeften, afspraken managen en kansen zien voor meerwerk binnen samenwerkingen.
Je leert
• Hoe je van toegevoegde waarde bent voor je klant.
• Meerwerk herkennen, creëren en benutten.
• Hoe je omgaat met ontevreden klanten.
• Hoe je omgaat met stakeholders.

    Hoe ziet de training eruit?

    De training ‘Relatiemanagement in de bouw’ is een tweedaagse training. We beginnen altijd met een kick-off waarin we het programma kort uitleggen en je kennismaakt met de andere deelnemers. Vervolgens starten we de training. De weken tussen de eerste en de tweede trainingsdag ga je experimenteren met wat je op de eerste trainingsdag hebt geleerd. Na deze periode is de tweede fysieke training. Na afloop heb je nieuwe skills ontwikkeld en je zal zien: klantmanagement is lang niet zo vervelend als het lijkt!

    Waarom kiezen voor brickton?

    One of the builders

    We staan midden in de bouwwereld. Spreken de taal en kennen jouw vraagstukken.

    LOOPED LEARNING METHOD

    We werken in kleine groepen. Zo is er altijd aandacht voor jou als individu.

    Brickton quality mark

    Onze programma’s zijn samengesteld door ervaren ontwikkelaars.

    LEARNING BY DOING

    Er is altijd veel ruimte voor experimenten in de praktijk.

    Wat andere deelnemers zeggen over de trainingen van brickton

    RELATIEMANAGEMENT IN DE BOUW

    Laat je gegevens achter en wij nemen direct contact met je op.

      Startdatum en locatie

      Locatie

      Lijnden

      Nog 8 BESCHIKBARE PLEKKEN plekken beschikbaar

      Programma 3
      Programma 3
      Programma 3
      Programma 3

      Bekijk minder startdata 2

      Vragen?
      Meer weten over dit programma of nog vragen? Neem dan contact op met Stef Langedijk via stef@brickton.nl of laat een belverzoek achter.

      Download brochure

        Download brochure